انواع دسته در نایلون و نایلکس

انواع دسته در نایلون و نایلکس گونه‌های مختلفی دارد که بر اساس زمینه مصرف متفاوت است.

 

نایلون دسته رکابی

نایلکس دسته رکابی محصولی از پلی اتیلن سنگین که طی فرآیند دمیده شدن فیلمی (blowing filming) حاصل می‌شود.

در ابتدا به صورت رول تولید شده، سپس توسط دستگاه کاتر به کیسه تبدیل می‌شود. شرکت صدراپلاست با تولید نایلکس دسته رکابی با بالاترین کیفیت و از بهترین مواد اولیه یکی از برترین تولید کنندگان این عرصه محسوب می‌شود. نایلون دسته رکابی کاربرد فراوانی در مشاغل مختلف دارد که می‌توان به فروشگاه‌ها، هایپر‌ها و… اشاره کرد. نایلون‌های تولید شده در این مجموعه دارای مقاومت کششی بالایی هستند و تحت بارهای سنگین کمترین تغییر شکل را دارا می‌باشند. همچنین دارای شفافیت مطلوب هستند، که این امر مستلزم استفاده از ماشین آلات جدید و مواد اولیه مرغوب می‌باشد. تعداد بالای کیسه در یک کیلو امری مهم در تولید نایلکس محسوب می‌شود که سبب اقتصادی شدن خرید می‌شود. این مجموعه توانایی تولید تمام سایزهای مختلف را برای این محصول داراست و با تحویل به موقع محصول نیاز خریدار را تامین می‌کند.

نایلون رکابی

نایلون رکابی صدراپلاست

نایلون دسته موزی

به دلیل شباهت دسته این نایلون به موز به آن نایلون نایلون دسته موزی گفته می‌شود.

این نوع نایلون در رنگ‌های مختلف بر اساس سلیقه وسفارش مشتریان قابل تولید می‌باشد. کوچکترین سایز تولیدی ۲۰×۳۰ و بزرگترین ۵۰×۷۰ می‌باشد. حداکثر تحمل وزن ۵ کیلوگرم کاربرد چندانی در جابجایی محصولات سنگین ندارد و بیشترین کاربرد آن در فروش کفش و پوشاک، لوازم آرایشی و داروخانه‌ها می‌باشد. قیمت این محصول با عنایت به نحوه سفارش مشتری درانتخاب جنس محصول، نوع چاپ و وزن سفارش متفاوت می‌باشد. مشتریان محترم می‌توانند به منظور استعلام قیمت و یا ثبت سفارش محصول دلخواه خود از نوع دسته موزی می‌توانید از طریق تماس اقدام فرمایید. شرکت صدراپلاست از طریق کارشناسان مجرب در این زمینه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهد بود.

نایلون دسته تقویتی صدرا

نایلون دسته تقویتی

نایلون تقویتی از لحاظ ظاهری شبیه نایلون دسته موزی است.

تنها تفاوتی که وجود دارد این است که اطراف دسته آن با پرس یک ورق پلاستیک از داخل تقویت شده. این کار جهت استحکام بیشتر و تحمل وزن بیشتر در قسمت دسته اضافه شده است. کاربرد این نایلون در صنوف مختلفی از جمله پوشاک، اسباب بازی، کتاب فروشی و… کاربرد دارد. صدراپلاست نایلون تقویتی مورد نیاز شما را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف با قیمت مناسب و کیفیت عالی تولید می‌کند.

در ادامه به این می‌پردازیم که برای انتخاب نایلون تقویت باید به چه نکاتی توجه کرد:

  • ابعاد قابل چاپ نایلون تقویت
  • میزان تحمل وزن نایلون تقویت
  • انواع شکل نایلون تقویت
  • تعداد تقریبی در یک کیلوگرم برای چاپ نایلون تقویت
  • انواع چاپ نایلون تقویت از لحاظ رنگ
  • عوامل موثر در قیمت چاپ نایلون تقویت
نایلون دسته بندی صدرا

نایلون درسته بندی صدراپلاست

نایلون دسته بندی

این نوع دسته به دلیل متفاوت بودن و داشتن یک دسته اضافه از کل کار دارای ظاهر شیک‌تری نسبت به سایر دسته‌ها دارد.

نایلون دسته بندی در صنوف پوشاک، کفش، لوازم خانگی، لوازم ورزشی، لوازم یدکی و… کاربرد دارد. شرکت صدرا پلاستیک با استفاده از علم روز و دستگاه‌های پیشرفته با تکیه بر توان داخلی در تولید تمامی این نوع از نایلون‌ها و نایلکس گام‌های موثری برداشته است. و قابلیت تولید تمامی موارد را در تناژ بالا در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت و قیمت را دارا می‌باشد.