سلفون لبه چسب دار صدراپلاست

سلفون لبه چسب دار صدراپلاست کاربرد فراوانی دارد که تمام آن‌ها قابل نام بردن نیست.

از زمان‌های گذشته برای بسته بندی محصولات از اجناس مختلفی استفاده می‌شده. تا این که با پیشرفت تکنولوژی و صنعت هر روزه محصولات متنوع‌تری برای بسته بندی ارائه شد. سلفون از جمله اجناس مهم برای بسته بندی است که تحول چشمگیری در صنعت بسته بندی ایجاد کرد. این تحول در بسته بندی پوشاک و لباس با پیدایش سلفون لبه چسب دار بیشتر مورد توجه قرار گرفت. کاربرد‌های سلفون سبب شد که صنعتگران متناسب با نیاز‌های خود اقدام به تولید انواع سلفون با ویژگی‌های منحصر بفرد کنند. جالب است بدانید که سلفون برای اولین بار با هدف ایجاد عایقی ضدآب برای میزهای غذاخوری تولید شد. اما به مرور با اختراع دستگاه‌های تولید، محصولات متنوعی وارد بازار گردید که هرکدام مناسب برای یک کاربرد می‌باشد.

 

جنس سلفون چسب دار

کلمه سلفون از کلمه سلولز و دیافین به معنی شفاف گرفته شده.

از جمله محصولاتی که شفافیت آن بسیار مهم است این سلفون‌ها هستند. چرا که اکثر سفارش دهندگان این نوع پلاستیک بسته‌بندی می‌خواهند محصولشان به خوبی قابل مشاهده باشد. کیفیت ساخت بد و ماشین آلات قدمی باعث شفافیت و استحکام کم تولیدی نایلون لبه چسب‌دار می‌شود. این نوع از پلاستیک دارای ابعاد مختلفی هستند که برای محصولات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

سلفون چسب دار

سلفون لبه چسب دار

انواع مختلف سلفون لبه چسب دار

سلفون لبه چسب دار در 2 نوع تولید و در بازار توزیع می‌گردد.

  1. پشت صدفی: این نوع سلفون‌ها به عنوان کاور قاب گوشی‌ در فروشگاه‌های الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2. تماما شفاف: این نوع سلفون هم به عنوان کاور سی دی مورد استفاده مکرر قرار میگیرد.

هر دو نوع سلفون‌ها در جاهای مختلف کاربردهای فراوانی دارند که مطمئنا بارها با آن مواجه شده‌اید.

ویژگی‌های سلفون لب چسب دار

  • امکان چاپ راحت
  • انعطاف پذیری بالا
  • دارای شفافیت و براقی بالا
  • مقاومت در برابر عوامل خارجی
  • ظاهر زیبا جهت جذب مشتری
  • صاف و یک دست بودن پلاستیک

کاربرد سلفون‌ها در صنعت پوشاک

در صنعت پوشاک ظاهر زیبا یکی از عمده ترین موارد، در بازار خرید و فروش می‌باشد.

امروزه برای بسته‌بندی پوشاک و لباس به خصوص لباس‌های مردانه به اصطلاح عامیانه از سلفون لبه چسبدار استفاده می‌شود. از نظر علمی این جنس از خانواده سلفون‌ها می‌باشد ولی فراوری آن به صورت ۵ لایه می‌باشد. این امر سبب می‌شود که سلفون تولید شده به هیچ وجه کشسانی نداشته باشد و از طرفی دارای براقیت بالایی باشد. به زبان ساده‌تر، سلفون لبه چسبدار به دلیل شباهت زیاد به شیشه مورد توجه صنف پوشاک قرار گرفته است. اگر بخواهیم به صورت دقیقتر به کیسه‌های لبه چسبدار نگاهی داشته باشیم. این کیسه‌ها در ۲ نوع کلی تولید و وارد بازار عرضه می‌شوند که هرکدام دارای ویژگی‌هایی می‌باشد. نوع اول این کیسه‌ها در اصطلاح تخصص به سلفون لبه چسبدار معروف می‌باشد. منظور از سلفون در اینجا، سلفونی می‌باشد که به روش Blowm تولید شده است.

دارای مقاومت بالا

این جنس دارای دوخت پذیری بسیار مقاوم بوده و از طرفی شفافیت و براقیت قابل قبولی را به مشتریان ارائه می‌نماید. از مزیت عمده این محصول می‌توان به قیمت بسیار مناسب و کمتر در قیاس با ترس‌های لبه چسبدار نام برد. نوع دوم این کیسه‌ها که معمولا در بازار و دسترس عوام می‌باشد به ترس لبه جسبدار شهرت دارد. ترس یا همان BOPP از خانواده سلفون‌ها می‌باشد که به صورت Cast و در ۵ لایه ساخته می‌شود. این محصول به دلیل نوع فرآیند پیچیده‌ای که دارد دارای مزایای فوق‌العاده‌ای می‌باشد و متناسب با نوع کاربرد مشتریان می‌تواند در انواع صدفی، متالایز و… عرضه شود. ترس لبه چسبدار بسیار شفاف تر و محکم‌تر از سلفون‌های Blowm می‌باشد و همانند شیشه براق می‌باشد.

این محصول به هیچ وجه دارای کشسانی نیست و می‌تواند سبب درخشش البسه گردد. از معایب ترس لبه چسبدار نسبت به سلفون لبه چسبدار می‌توان به قیمت بالاتر این محصول اشاره نمود.

برای راهنمایی بیشتر و یا ثبت سفارش با بخش فروش تماس حاصل فرمائید و یا با پر کردن فرم اولیه سفارش همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.