فروش نایلون شیرینگ

فروش نایلون شیرینگ به صورت عمده  توسط گروه صنعتی صدراپلاست انجام میشود.

نایلون شیرینگ نوع خاصی از نایلون است که برای بسته بندی انواع محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معنی لغوی شیرینگ در زبان انگلیسی کوچک کردن و منقبض شدن است. علت این نامگذاری به خاطر قابلیت وکیوم کردن کالا با این نوع پلاستیک است. این پلاستیک نقطه‌ی ذوب پایینی دارد به همین دلیل به راحتی به شکل کالا تغییر شکل می‌دهد. این محصول با گرم شدن تا نزدیک نقطه ی ذوب کوچک می شود.نایلون شیرینگ حرارتی معمولا بین 150 تا 230 درجه‌ی سلسیوس گرما نیاز دارد. در این حال به سرعت به کالا می‌چسبد و کالا را وکیوم می‌کند. وکیوم به معنای مکش حداکثری هوای بین کالا با نایلون شیرینگ است. بسته بندی محصولات با دستگاه شیرینگ پک صورت می‌گیرد.

به پلاستیک بسته بندی که با حرارت تغییر شکل می‌دهد و موجب بسته بندی محصول مورد نظر می‌شود نایلون شیرینگ می‌گویند. یکی از بهترین مثال‌ها استفاده از این نایلون می‌توان به پک‌های آب معدنی اشاره کرد.

فروش نایلون شیرینگ توسط گروه صنعتی صدراپلاست

ظاهری شیک با چاپ روی نایلون شیرینگ

چاپ روی شیرینگ حرارتی

اگر ظاهر بسته بندی برای شما مهم است می‌توانید از چاپ روی نایلون شیرینگ استفاده کنید.

برای داشتن ظاهر شیک بسته بندی محصولات شیرینگ شده خود می‌توانید از پایه رنگی همراه با چاپ استفاده کنید. این روش باعث افزایش راندمان فروش و تبلیغات محصول شما می‌شود. زیرا ظاهر جذاب تاثیر مستقیمی در فروش محصول در فروشگاه های مواد غذایی دارد.

کیفیت چاپ تضمینی:

گروه صنعتی صدراپلاست با استفاده از چاپ 1 تا 6 رنگ و 1 تا 8 رنگ full HD همراه با بروزترین ماشین آلات و کادری مجرب تمام نیازهای شما در این باره را برطرف می‌کند. همراه با کیفیت چاپ و تولید بالا به علت حذف واسطه‌ها و قیمت‌گذاری مناسب می‌توانید نازل ترین قیمت‌ها را نیز از ما دریافت کنید.

تولید پلاستیک شیرینگ با نازل ترین قیمت ها

گروه صنعتی صدراپلاست با قیمت گذاری‌های مناسب با کیفیت تولید بالا و تضمینی می‌تواند تمام نیاز‌های شما در رابطه با تولید نایلون شیرینگ تونلی بر طرف کند

از همین رو می‌توان این نوع از پلاستیک بسته بندی را در تمام ابعاد و ضخامت‌ها تولید کرد. قیمت شیرینگ: نایلون شیرینگ بر حسب قیمت مواد اولیه پتروشیمی گذاشته می‌شود. از همین رو برای دریافت قیمت دقیق کافیست با مدیریت تماس حاصل فرمایید.

نایلون حرارتی شیرینگ

نایلون حرارتی شیرینگ برای بسته بندی

درجه بندی کیفیت در فروش نایلون شیرینگ

بنا به درخواست مشتری می توان برای کم هزینه ها از مواد اولیه بازیافتی استفاده کرد

برای تولید می‌توانید از 3 نوع درجه بندی کیفیت استفاده کنید که عبارتند از مواد اولیه درجه 1 نو و باکیفیت و نمونه‌های درجه 2 و 3 ضایعاتی. کیفیت مواد اولیه هیچ تاثیر روی میزان شیرینگ پذیری نایلون ندارد و تنها از شفافیت نایلون کم می‌شود یعنی شفافیت با کمی کدری همراه است که با توجه به مواد اولیه درجه 2 به پایین میزان کدری افزایش پیدا می‌کند.