نایلون حبابدار چیست ؟

کاربرد نایلون حبابدار چیست ؟ نوعی نایلون شفاف و ضربه‌گیر می‌باشد که از استحکام تقریبا بالایی برخوردار است.

حباب‌های تعبیه شده بر روی سطح نایلون پر شده از هوا هستند. همین موضوع باعث شده تا قدرت ضربه گیری مناسبی نیز داشته باشند. به همین جهت از آن، برای بسته‌بندی و نگهداری کردن کالاهایی که خاصیت شکنندگی دارند زیاد استفاده می‌شود. نایلون حبابدار می‌تواند به عنوان ضربه گیری عالی، برای کاهش صدمات ناشی از حمل و نقل، و جابه جایی استفاده شود. به این صورت که برای کالاهای ظریف‌تر و کالاهایی که حساسیت بالایی دارند، از نایلون‌هایی که دارای حباب‌های ریزتری هستند استفاده می‌شود و برای محافظت از کالاهای بزرگ تر و شکستنی، از نایلون‌هایی با حباب‌های درشت تر استفاده می‌شود.

نایلون حبابدار به طور معمول از درون، جنس لطیف و صافی دارد، اما پوشش بیرونی آن‌ها، دارای حباب‌هایی در سایزهای مختلف می‌باشد. جنس این نوع نایلون از مواد پلی اتیلن می‌باشد و دارای انواع مختلفی است. میزان مقاومت این نوع نایلون بستگی به اندازه ی حباب های آن دارد.

نایلون حبابدار صدرا

تولید نایلون حبابدار صدراپلاست

انواع کیسه‌ی حبابدار

  • معمولی یا دو بعدی

کاربرد کیسه حبابدار چیست ؟ از این نوع نایلون می‎توان برای بسته بندی کردن تمام کالا‌ها استفاده کرد. مانند قاب عکس، ظروف شکستنی، صندلی، تابلوها، لوام یدکی، قطعات الکترونیکی و…

 

  • سه بعدی

این نوع نایلون برخلاف کیسه‌های دو بعدی، مناسب برای بسته بندی کالاهایی می‌باشد، که شکل مکعبی مانند دارند.

کالاهایی مانند انواع لوام برقی آشپزخانه، مثل یخچال، گاز و یا انواع مختلف وسایل منزل مانند: تخت خواب، مبلمان، کمد و ابزارها و وسایل صنعتی که به شکل مکعبی می‌باشند استفاده می‌شود.

 

تنوع نایلون حبابدار چیست ؟

  • دولایه حباب درشت

این نایلون قطر و حباب‌های درشت‌تری نسبت به دیگر نایلون‌ها دارد.

این نوع از نایلون به علت داشتن قطر و حباب‌های درشت‌تر، نسبت به حباب‌های ریز کارایی بهتری برای محافظت محصول هنگام جابه جایی و حمل و نقل کالاهای شکستنی دارند.

 

  • سه لایه حباب درشت

این نوع به علت این‌ که از یک لایه بیشتر از نوع دولایه برخوردار می‌باشد، کارایی بهتری دارد.

این موضوع باعث میشود تا مقاومت حباب‌های روی سطح نیز بالاتر برود.

این نوع بهترین محصول، جهت بسته بندی کردن کالاهای بزرگتر می‌باشد

نایلون حبابدار

نایلون حبابدار صدراپلاست

  • سه لایه حباب ریز

این نوع نایلون دارای حباب‌های ریز و یک لایه اضافه‌تر از دیگر نایلون‌ها می‌باشد.

به همین دلیل کارایی مناسب‌تری نسبت به نایلون‎‌های دولایه ارائه می‌کند. لایه سوم باعث می‌شود که حباب‌های سطح نایلون بر اثر فشار نترکند!

 

شرکت صدرا‌ پلاست آمادگی لازم جهت فروش عمده، فله ای و یا بصورت رول نایلون حبابدار را اعلام می‌دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش با بخش فروش تماس بگیرید و یا فرم اولیه سفارش را پر نمائید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.