چاپ روی پلاستیک حبابدار

پلاستیک حبابدار چیست؟

پلاستیک حبابدار از ترکیبی چند لایه از پلی اتیلن هم اکسترود شده ساخته شده‌اند که در برابر عبور هوا حتی از یک لایه ضخیم پلی اتیلن صد برابر مقاوم‌تر هستند.

پلاستیک حبابدار یک ورق پلاستیک حاوی حباب‌های هوا است. که برای محافظت از وسایل هنگام انتقال یا ارسال از طریق پست استفاده می‌شود.

ورق پلاستیکی محافظ که برای جلوگیری از شکستن وسایل شکننده هنگام جابجایی یا حمل استفاده می‌شود. یک طرف ورق صاف است، در حالی که طرف دیگر آن را حباب‌های پلاستیکی گرد و کوچک پر از هوا پوشانده است. حباب‌ها یک لایه بالشتکی ایجاد می‌کنند که از ماده داخل آن محافظت می‌کند. بسته بندی حباب معمولاً به صورت رول بلند یا ورق‌های بزرگ و مسطح به فروش می‌رسد.

پلاستیک جبابدار وقتی به صورت لایه‌ای دو برابر یا سه برابر شود و با یک جعبه حمل و نقل محکم ترکیب شود، می‌تواند از کالاها حتی در برابر ضربات شدید محافظت کند.

ویژگی ها

  • مقاومت فوق العاده:

مقاومت بالا در برابر ترکیدن و پاره شدن. با حباب‌های بادشده پرفشار مقاومت مداوم ایجاد می‌کند و از محصولات در برابر سایش محافظت می‌کند.

  • تنوع نوع و سایز:

به صورت رول حبابدار، ورق و پاکت حبابدار در ابعاد و وزن‌های متنوع قابل ارایه می‌باشد.

  • پلاستیک حبابدار با چاپ سفارشی:

قبل از اینکه مشتریان شما کالایی را ببینند، مارکی را که روی بسته‌بندی چاپ شده، مشاهده می‌کنند. آن فضای گرانبها را هدر ندهید! با ارسال بسته‌های خود با پلاستیک حبابدار چاپی، نام تجاری خود را در ذهن مشتری حک کنید.

چاپ پلاستیک حبابدار

از دیگر خاصیت‌های پلاستیک حبابدار می‌توان به قابلیت چاپ پذیری آن اشاره کرد. گاهی اوقات لازم است که برای نمایش برند تولیدکننده و درج سایر اطلاعات و توضیحات، نایلون حبابدار را به صورت چاپ شده استفاده کنید.

آیا کسب و کار شما مرتباً به حمل ایمن و معقول محصولات نیاز دارد. و در عین حال می‌خواهید برند شرکت خود را بیشتر ارتقا دهید؟

پلاستیک حبابدار چاپی راهی عالی برای افزایش آگاهی از برند شما هستند. می‌توانید نام شرکت، آرم یا هر آنچه را که نیاز دارید روی پلاستیک‌های حبابدار خود چاپ کنید.

می‌توانید مطمئن باشید که محتویاتی که حمل می‌کنید با سلامت کامل به مقصد می‌رسند.

تبلیغ آرم و نام شما با چاپ روی پلاستیک حبابدار

دریافت کننده بسته‌های شما با دیدن نام شما روی پلاستیک حبابدار، از برند شما اطمینان حاصل می‌کند و این بسته‌بندی شما را متمایز می‌کند. پلاستیک حبابدار سفارشی را امتحان کنید و در بازاریابی صرفه جویی کنید، زیرا بسته شما می‌تواند یک بستر کارآمد برای قرار دادن تبلیغ شما یا تبلیغ نام تجاری شما هنگام حمل محصول در آن باشد.

رول حبابدار چاپی سفارشی

پلاستیک حبابدار صدراپلاست به صورت کلاسیک، فیلم رنگی یا چاپ سفارشی با مارک تجاری شما موجود است، در حالی‌که رول‌های حبابدار محصولات را به طور ایمن در محل نگه می‌دارند و از آنها در برابر ضربه، لرزش و سایش محافظت می‌کنند.

اگر در جستجوی توزیع کنندگان پلاستیک حبابدار چاپی و سفارشی هستید. که دارای تخصص در زمینه ارائه کالای با کیفیت بالا و توانایی انجام این کار هستند، با ما گروه صدراپلاست تماس بگیرید!

خدمات چاپ روی پلاستیک حبابدار صدراپلاست

گروه صدراپلاست مفتخر است که به انواع مشاغل خدمات ارائه دهد. از خرده فروشی‌های بزرگ شرکتی گرفته تا فروشگاه‌های کوچک و فروشگاه‌های اینترنتی، ما طیف گسترده ای از گزینه های قابل تنظیم را داریم که برای هر نوع از مشاغل مفید خواهد بود.

گروه صدراپلاست با استفاده از بهترین متریال و مجهزترین ماشین آلات روز دنیا، توانایی لازم برای چاپ روی انواع پلاستیک حباب دار را دارد.

  • توانایی چاپ تا 4 رنگ بر روی پلاستیک حبابدار
  • چاپ پلاستیک حباب دار با درج انواع طرح، لوگو، نوشته و تصویر با بالاترین سطح کیفی و بدون هیچ محدودیتی در این مجموعه امکان پذیر است.
  •  چاپ نایلون حباب دار می‌تواند به صورت افقی و عمودی در انواع رنگ‌ها انجام بگیرد. معمولا حجمی که هر ردیف چاپ اشغال می‌کند بین ۱۰ الی ۸۰ سانتیمتر متغیر است.
  • با این حال، انتخاب سایز کلیشه چاپ و سایر موارد مربوطه طبق سلیقه و نیاز مشتری انجام خواهد شد.

شما مشتریان گرتمی در صورت داشتن سوال و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما در صدراپلاست در ارتباط باشید.