بسته بندی پالت با نایلون استرچ

این که انبار یا مرکز توزیع یک شرکت باشید، بسیار مهم است که بدانید چگونه می توانید پالت ها را با نایلون استرچ بپیچید. تا خسارات حمل و نقل را کاهش داده و از محصول محافظت کنید.با این حال، قبل از اینکه ما در واقع بهترین روش ها و نکات را بیان کنیم.

بیایید نگاهی دقیق به دو نوع اصلی از نایلون های کششی بیاندازیم: نایلون استرچ و نایلون شیرینگ.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه بسته بندی پالت با نایلون استرچ برای کاهش خسارات حمل و نقل، درین مقاله از سایت صدراپلاست همراه ما باشید.

استفاده از نایلون استرچ برای بسته بندی پالت

کاربرد نایلون استرچ برای بسته بندی پالت ها

آیا باید از نایلون استرچ برای بسته بندی و ایمن سازی پالت ها استفاده کنم؟

نایلون استرچ از طریق فرآیندی به نام اکستروژن دمیده ایجاد می شود. در این فرآیند، پلاستیک ذوب شده از طریق یک شکاف خارج می شود. یک لوله دیواره نازک ایجاد می کند. سپس هوا از طریق یک سوراخ در وسط قالب وارد می شود، که لوله را شبیه به یک بالون منفجر می کند. یک حلقه هوا که در بالای لوله قرار دارد، هوای خنک را برای خنک کردن فیلم پخش می کند.

روند اکستروژن دمیده باعث می شود فیلم دمیده شده بسیار سخت تر و مقاوم تر باشد. علاوه بر این، نایلون استرچ دارای خصوصیات مکانیکی بالاتری است که امکان نگهداری بار بیشتر را فراهم می کند.

 

وقتی از نایلون استرچ برای بسته بندی پالت های خود استفاده می کنید، لذت خواهید برد زیرا:

  • ظرفیت، مقاومت بالاتر و ظرفیت بار بیشتری دارد
  • درجه بیشتری از محاظت را دارد، بنابراین هنگامی که نایلون کشیده می شود، باعث می شود بارها از امنیت بیشتری برخوردار شوند.
  • مقاومت بیشتر در برابر پارگی برای بسته بندی و ایمن سازی بارهای با لبه های تیزتر

 

در حالی که نایلون استرچ مزایای بیشتری نسبت به نایلون شیرینگ دارد، هنگامی که باز و بسته می شود، نسبتاً پر سر و صدا است و به دلیل فرآیند تبلور، وضوح کمی دارد، به این معنی که فیلم مبهم و تار به نظر می رسد. این ممکن است بهترین راه حل برای بسته بندی پالت ها با برچسب های بارکد دار نباشد، که باید اسکن شوند.

تفاوت نایلون استرچ و نایلون شیرینگ

تفاوت نایلون استرچ و نایلون شیرینگ

آیا برای بسته بندی و ایمن سازی پالت ها باید از نایلون شیرینگ استفاده کرد؟

  • نایلون شیرینگ کاملاً واضح و شفاف و مناسب برای ایمن سازی بارهای دارای برچسب یا بارکدی که باید اسکن کنید. این ویژگی ها بدین معنی است که کارگران در انبارها یا مراکز توزیع می توانند بدون تنظیم بسته بندی سریع کد اصلی را اسکن کنند.
  • بسته بندی با نایلون شیرینگ، بی سر و صدا باز می شود.
  • گرچه نایلون شیرینگ مزایای زیادی را به همراه دارد، اما قدرت نگهداری نایلون استرچ را ندارد. همچنین ممکن است مقاومت در برابر پارگی و کشش کمتری نسبت به نایلون استرچ داشته باشد.

چگونه پالت ها را با نایلون استرچ بپیچیم تا خسارات حمل و نقل کاهش یابد؟

اکنون ما به دو نوع اصلی نایلون کششی پرداخته ایم، بیایید چند روش و نکات بهتر را برای بسته بندی پالت های خود که از محصول اصلی در طول حمل و نقل و ذخیره سازی محافظت می کند،بررسی کنیم.

اندازه پالت مناسب را انتخاب کنید

قبل از بسته بندی هر پالت، ضروری است که شما یک پالت در اندازه مناسب انتخاب کنید.

پالت شما به اندازه کافی بزرگ است تا از آویزان شدن محموله از لبه ها جلوگیری کند

پالت شما به اندازه کافی قوی است که می تواند بار کامل را تحمل کند.

چیدمان پالت و نحوه چیدن آنها

نحوه چیدن پالت ها

چیدن پالت برای حمل و نقل

هنگامی که پالت مناسب را بدست آوردید، مطمئن شوید که از بهترین روش های زیر برای چیدن آن استفاده کنید:

همیشه وسایل سبک تر و کوچکتر را روی وسایل سنگین تر قرار دهید.

اطمینان حاصل کنید که کارتن های شما جدید هستند و توانایی تحمل انباشت را دارند.

در تمام کارتن ها از مقادیر کافی ضایعات در بین محصولات استفاده کرده و از ایجاد فاصله بین محصولات خودداری کنید.

برای داشتن بیشترین قدرت انباشته،جعبه ها را در ستون های شسته و رفته از گوشه ای به گوشه ای قرار دهید.

در صورت امکان از کاغذ آستر پالت یا ورق لغزش زیر بار استفاده کنید. این به محافظت از لایه پایین و توزیع یکنواخت وزن کمک می کند.

 

بار خود را با نایلون استرچ ایمن کنید

مرحله آخر در بسته بندی پالت ها با نایلون استرچ، استفاده از نوع مناسب نایلون کششی بر اساس ویژگی های بار خود، محصولاتی که حمل می کنید و همچنین چندین فاکتور دیگر است.

کشش پلاستیکی باید از پایین به بالا در اطراف پالت شما اعمال شود. همپوشانی 50 درصدی یک روش عالی برای شما برای محافظت از بسته بدون ایجاد آسیب های قابل توجه است. برای بسته بندی و تهیه نایلون استرچ با صدراپلاست تماس بگیرید.

تعیین اینکه آیا برای بسته بندی پالت های خود به نایلون استرچ یا نایلون شرینک نیاز دارید، می تواند در ابتدا چالش برانگیز باشد.

با این حال، متخصصان صدراپلاست با چندین دهه تجربه، بهترین ها را در اختیار مدیران و سرپرستان تسهیلات قرار می دهند. تا بهترین نایلون کششی را برای نتایج مطلوب انتخاب کنند.

از آنجا که ما طیف گسترده ای از انواع مختلف نایلون های کششی را ارائه می دهیم، ما نیازهای شما را گوش خواهیم داد و شما را به بهترین راه حل راهنمایی خواهیم کرد.

برای بسته بندی کششی حرفه ای و بهترین روش ها با مشاوران ما در صدراپلاست تماس بگیرید.