گروه صنعتی صدراپلاست

گروه صنعتی صدراپلاست تامین و تولیدکننده نایلون‌های تبلیغاتی، فروشگاهی و بسته‌بندی اعم از نایلون عریض، شیرینگ، استرج و نایلون حبابی، نایلون‌های سلولوزی جهت بسته بندی دستمال کاغذی‌های اقتصادی و محصولات بهداشتی و همچنین انواع ساک دستی پارچه‌ای با تنوع رنگ بالا و انواع کاورهای لباس، با بهره‌گیری از نیروی مجرب و ماشین‌آلات مدرن اروپایی و آسیایی(با قابلیت ۸ رنگ چاپ) با هدف بهبود کیفیت و جلب رضایت مشتریان پا به عرصه تولید گذاشته است. با امید به شروع همکاری، مشاوران و کارشناسان ما آماده ارائه هرگونه مشاوره در این زمینه به‌صورت حضوری و تلفنی به شما عزیزان می‌باشند.

ما با بیش از 30 سال تجربه در صدراپلاست با هدف بهبود کیفیت و جلب رضایت مشتریان پا به عرصه تولید گذاشته‌ایم. ما با استفاده از دستگاه‌های مدرن و بروز دنیا سعی بر این داریم همواره بهترین‌ها را به شما عزیزان ارائه دهیم. علاوه بر این همکاری با با برترین برندهای ایران زمین از افتخارات ما می‌باشد. از جمله مشتریان ما شرکت سن‌ایچ، فروشگاه رفاه، شهروند، تفال و انواع رستوران‌های به نام ایران می‌باشد.

خدمات چاپ

گروه صنعتی صدراپلاست

ما در صدراپلاست مفتخریم که با استفاده از روش چاپ سیلک برای بسیاری از شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و انواع کسب و کارها انواع چاپ‌های مختلف را انجام دهیم. در حال حاضر شرکت صدراپلاست با کمک منابع انسانی و ماشین‌آلات مدرن و پیشرفته همواره در تلاش است تا بهترین‌ها را به شما هم میهمان عزیز ارائه دهد. گروه صدراپلاست همواره به نوآوری و خلاقیت متعهد بود و در تولید محصولات آن را بکار گرفته است. صدراپلاست خود را ملزم به تولید محصولات باکیفیت می‌داند و همیشه تولید محصولات با کیفیت اولویت ما است.

فعالیت گروه صنعتی صدراپلاست

  • تولید نایلون‌های دسته‌دار

  • تولید انواع نایلون‌های شیرینگ

  • تولید انواع نایلون‌های حبابدار

  • تولید انواع نایلون‌های عریض

  • تولید انواع کیسه‌ زباله

  • تولید انواع ساک‌های پارچه‌ای و کاور لباس