دستگاه تولید نایلون تبلیغاتی

طی سالهای گذشته، مشاغل در بیلبوردها ، تبلیغات تلویزیونی و چندین مورد تبلیغاتی دیگر سرمایه‌گذاری کرده اند تا برند خود را در ذهن مشتریان خود جا بیندازند. علاوه بر این، آنها در مورد اقلام تبلیغاتی سفارشی کوچک و بزرگ سرمایه گذاری کرده‌اند تا برند خود را در بین مردم برجسته کنند. اگرچه بسیاری از این موارد تبلیغاتی تأثیر خاصی بر بینندگان و ذهن مشتری دارند، اما هیچ چیز نمی‌تواند با شدت تأثیر ایجاد شده توسط نایلون تبلیغاتی سفارشی مطابقت داشته باشد. در سالهای اخیر، تغییر بزرگی به سمت نایلون‌های ساخته شده از الیاف طبیعی یا مواد سازگار با محیط زیست ایجاد شده است. با این حال ، نایلون تبلیغاتی سفارشی برای بسیاری از مشاغل همچنان یک گزینه مورد علاقه است. چه چیزی آنها را محبوب کرده است؟

مزایای نایلون تبلیغاتی

نایلون تبلیغاتی گزینه دیگری است که در اختیار مشاغل قرار دارد. با این حال، برخلاف سایر انواع نایلون، آنها به عنوان یک ابزار بازاریابی منحصر به فرد ارائه می‌شوند.

همانطور که از نام آن مشخص است، نایلون تبلیغاتی سفارشی قابل تنظیم هستند. به این معنی که می‌توانند متناسب با نیازهای خاص شرکت شما طراحی شوند. اطلاعات تماس و آرم شرکت نیز روی  نایلون تبلیغاتی گنجانده شده است و بنابراین به تجارت شما کمک می‌کند تا جایی را برای خود در بازار بسیار رقابتی ایجاد کند.

تقریباً در هر مرکز خرید یا فروشگاه مواد غذایی که بازدید می‌کنید، نایلون تبلیغاتی سفارشی را پیدا خواهید کرد. اما آیا باید نایلون تبلیغاتی سفارشی را برای شرکت خود انتخاب کنید؟

خوب، اگر تصمیم دارید از نایلون تبلیغاتی سفارشی برای بسته بندی وسایل مشتری خود استفاده کنید، تجارت شما می‌تواند مزایای مختلفی کسب کند.

دستگاه چاپ نایلون تبلیغاتی

دستگاه چاپ نایلون تبلیغاتی

چاپ فلسکو و فلکسوگرافی

به اختصار فلکسو، نوعی چاپ روتاری است که در آن جوهرهای سریع خشک شده از صفحات چاپ انعطاف پذیر به یک لایه منتقل می‌شوند. این امر در درجه اول برای چاپ در مقیاس بزرگ متن و تصویر بر روی انواع مواد مانند پلاستیک، فیلم فلزی، کاغذ و منسوجات غیر بافته شده استفاده می‌شود.

مزایای چاپ فلکسو بسیار است، از جمله:

  • امکان تغییر سریع طرح‌های چاپی
  • طول الگوی چاپ شده به راحتی قابل تغییر است
  • فرآیند تولید سریع که پس از اتمام تنظیم اولیه، بقیه مراحل کاملاً خودکار است
  • توانایی استفاده از طیف گسترده‌ای از انواع جوهر
  • فرآیند سازگار با محیط زیست‌، هنگامی که از جوهرهای پایه آب استفاده می‌شود
  • تعمیر و نگهداری کم، با قطعاتی که عمر طولانی دارند.
صدراپلاست دستگاه تولید نایلون تبلیغاتی

دستگاه تولید نایلون تبلیغاتی چاپ فلکسو

دستگاه چاپ فلکسو چیست؟

فلکسوگرافی به عنوان روش چاپی بر اساس مفهوم تمبر لاستیکی ایجاد شد. اولین دستگاه چاپ فلکسو در سال 1890 در لیورپول انگلیس توسط شرکت بیبی‌، بارون و پسران ساخته شد. این روش به نام چاپ آنیلین شناخته شد زیرا از جوهر بر پایه روغن آنیلین در اوایل دهه 1900 استفاده می‌شد.

در طی اوایل قرن 20، تا زمانی که FDA جوهر را برای استفاده در محصولات غذایی ناامن اعلام کرد، از چاپ فلکسو استفاده می‌شود. فقط در اواسط دهه 1900 جوهرهای ایمن‌تری تولید شد. در سال 1951 این فرآیند چاپ رسماً چاپ فلکسوگرافی نامگذاری شد.

فلکسو چاپی است که بیشتر در خدمت بسته بندی کالا قرار دارد. این نوع چاپ که در زمرهٔ چاپ‌های برجسته قرار دارد قابلیت چاپ بر روی فیلم، پلاستیک، سلفون، کاغذ و مقوا را دارا است و به هنگام چاپ بر روی کارتن‌های پلاستیکی، سلفون یا هر صفحهٔ شفاف دیگر می‌تواند سطوح را به صورت موضعی و بر حسب نیاز با مرکب سفید پوشش دهد.

طی دهه‌ها، کیفیت چاپ به لطف جوهرهای با کیفیت بهتر، صفحات چاپ و ماشین آلات، به میزان قابل توجهی بهبود یافته است. دستگاه چاپ فلکسو امروز از یک فرآیند دو فاز استفاده می‌کند: پیش چاپ و چاپ.

مرحله آماده‌سازی جایی است که تمام آماده‌سازی‌ها انجام می‌شود، از جمله:

آماده‌سازی دستگاه تولید نایلون تبلیغاتی

  • ساخت صفحاتی که برای چاپ طرح روی بستر استفاده خواهد شد (صفحات متعددی ساخته می‌شوند، یک صفحه برای هر رنگ در الگو)
  • نصب صفحات روی آستین چاپ
  • آماده‌سازی جوهر

پس از اتمام مرحله پیش چاپ، آستین‌های صفحه بر روی دستگاه چاپ سوار می‌شوند و جوهر به داخل سیستم مرکب پمپ می‌شود.

چندین ایستگاه چاپ وجود دارد، یکی برای هر رنگ، که در آنها روند زیر انجام می‌شود:

  1. سیلندر آنیلوکس از طریق سیستم مرکب‌گیری با استفاده از محفظه تیغه دکتر تغذیه می‌شود
  2. با استفاده از آنیلوکس جوهر از سیستم مرکب به صفحه منتقل می‌شود و توسط استوانه ای به نام سیلندر صفحه پشتیبانی می‌شود.
  3. در هنگام انتقال جوهر، تیغه دکتر سیلندر آنیلوکس اطمینان حاصل می‌کند که مقدار جوهر به به اندازه لازم توزیع شده است
  4. بستر چاپ شده بین صفحه و سیلندر ضد فشار (I.) تغذیه می‌شود.
  5. صفحه در مقابل بستر پیچیده شده روی سیلندر ضد فشار (I.) تنظیم می‌شود، بنابراین چاپ رنگ دلخواه به دست می‌آید
  6. بستر چاپ شده از خشک کن عبور داده می‌شود.
  7. در آخر، بستر به ایستگاه چاپ بعدی منتقل می‌شود و فرآیند تکرار می‌شود تا زمانی که تصویر مورد نظر ارائه شود.

مواد پردازش شده

مواد مورد استفاده نقش مهمی در روند چاپ دارند و بسته به نوع محصول متفاوت هستند:

  • پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) .محصولات با استفاده از این مواد به طور کلی مقاوم در برابر پارگی و دارای سطح خارجی مقاوم در برابر مایعات ساخته می‌شوند. خواصی که باعث می‌شود استفاده از جوهر در هنگام چاپ به چالش کشیده شود.

فناوری دستگاه تولید نایلون تبلیغاتی

فناوری چاپ فلکسو طی چند دهه گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است. پیشرفت‌های اصلی شامل استفاده از یک صفحه چاپ انعطاف پذیر منفرد برای هر رنگ مورد استفاده در طراحی و انتخاب گسترده‌ای از جوهر است که شامل موارد زیر است:

  • آنهایی که مبتنی بر حلال هستند
  • آنهایی که پایه آب دارند
  • آنهایی که با اشعه ماورا بنفش قابل درمان هستند

توجه به این نکته مهم است که در صورت استفاده از جوهرهای پایه آب، چاپ فلکسوگرافی می‌تواند یک فرآیند سازگار با محیط زیست باشد. زیرا این جوهرها هیچ ترکیب آلی فرار (VOC) را در محیط آزاد نمی‌کنند.

 

 

دستگاه های تولید نایلون تبلیغاتی

تولید نایلون تبلیغاتی

 

ماشین آلات تولید نایلون تبلیغاتی

نایلون تبلیغاتی به دلیل سهولت در تولید و تهیه و همچنین مقرون به صرفه بودن، انتخاب بسیار محبوب در میان بسیاری از مشاغل خرده فروشی است. امروزه انواع مختلفی از نایلون تبلیغاتی وجود دارد و هر کدام با استفاده از انواع مختلف ماشین تولید می‌شوند. در این مقاله از گروه صدراپلاست همراه ما باشید تا نگاهی به دستگاه‌های مختلف تولید نایلون تبلیغاتی بیندازیم:

ماشین آلات تولید نایلون تبلیغاتی آب‌بندی پایین

کیسه‌های پلاستیکی مهر و موم شده پایین را با استفاده از رول‌های لوله‌ای در اندازه‌های مختلف تولید می‌کنند. آنها برای تولید نایلون‌های استاندارد مهر و موم پایین،نایلون‌های پانچ دسته‌ای، نایلون‌های پانچ چند سوراخ و نایلون‌های پانچ دسته‌دار مهر و موم شده، با استفاده از قالب‌های مربوطه برای شکل‌دادن دسته‌های نایلون‌ها، استفاده می‌شوند.

بسته به طول، عرض و کاربرد نایلون‌ها، از ماشین‌های ساخت کیسه مهر و موم ته چاقو نیز می‌توان استفاده کرد. در چنین دستگاه‌هایی، آب‌بندی فیلم توسط یک سیستم مهر و موم سیم انجام می‌شود که مهر و موم بسیار قوی را فراهم می‌کند، در حالی که برش از طریق چاقوی چرخان پرواز مکانیکی انجام می‌شود.

ماشین آلات تولید نایلون تبلیغاتی مهر و موم کناری

برای ایجاد نایلون‌های تبلیغاتی مهر و موم شده جانبی با تبدیل یک ورق تخت Lay یا یک رول لوله‌ای از مواد PE یا PP استفاده می‌شود. بسته به نوع دسته و استفاده از نایلون‌ها، می‌توانید از بین موارد زیر انتخاب کنید:

  • دستگاه ساخت نایلون‌های پچ اتوماتیک
  • نایلون‌ با دستگیره حلقه‌ای نرم
  • دستگاه ساخت کیسه زیپ‌کیپ
  • حلقه نرم اتوماتیک و دستگاه کیف دستی پچ

این ماشین‌ها برای اتصال دسته‌های حلقه‌ای یا پچ، به نایلون‌های مهر و موم شده در پایین استفاده می‌شود. برای دسته‌های حلقه‌ای، نوارهای پلاستیکی به داخل کیسه جوش داده می‌شوند و اجازه می‌دهند از حجم کامل کیسه استفاده شود.

در حالیکه، ماشین‌های تولید نایلون با دسته پچ، شامل یک چسب بر روی وصله اطراف دسته برش می‌خورند تا قدرت بیشتری داشته باشد. از این نایلون‌ها معمولاً در فروشگاه‌های مبلمان و لباس که در کالاهای حجیم خرده فروشی می‌کنند استفاده می‌شود.

 

دستگاه تولید نایلون تبلیغاتی صدراپلاست

دستگاه تولید نایلون تبلیغاتی

نایلون تبلیغاتی صدراپلاست

همانطور که مشاهده می‌کنید، بسته به عملکرد نایلون و همچنین استفاده مورد نظر، نوع دستگاه مورد استفاده پس از فرآیند اکستروژن بسیار متفاوت است. بنابراین، مهم است که قبل از انتخاب نوع نایلون مورد‌نظر خود، نیازهای خود را از نظر نوع و سبک نایلون‌ و همچنین مقدار و کیفیت مورد نیاز به دقت شناسایی کنید. اگر به دنبال نایلون‌های تبلیغاتی با کیفیت هستید، از طریق  شماره‌های تماس درج شده در سایت یا ما در ارتباط باشید. مشاوران ما به شما کمک می‌کنند تا تصمیمی کاملاً آگاهانه بگیرید.

مجموعه صدراپلاست با توجه به گسترش علم چاپ و روش‌های نوین چاپ نایلون تبلیغاتی، با افزودن دستگاه‌های جدید تولید و چاپ نایلون‌های تبلیغاتی اقدام به افزایش سرعت و حجم تولید خود با توجه به افزایش روز افزون مشتریان و رضایت‌مندی آنها از نایلون تبلیغاتی تولیدی و کیفیت چاپ نایلون تبلیغاتی شرکت نموده است.