فروش نایلون حبابدار

فروش نایلون حبابدار برحسب کیلوگرم می‌باشد.

نایلون حبابدار از موثرترین گزینه‌ها جهت محافظت و بسته بندی محصولات در سایزهای مختلف می‌باشد. نایلون‌های حبابدار محافظ‌های ابر قدرتی هستند که به صورت رول در ابعاد مختلف به فروش می‌رسند. این نایلون‌ها وسیله‌ای سبک و منعطف جهت بسته بندی محصولات جهت محافظت از آن‌ها می‌باشد. ساختار متفاوت و مقاومت بالایی نسبت به سایر نایلون‌ها دارد. برعکس سایر نایلون‌هایی که به منظور بسته بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد سطحی حبابدار دارد. همین موضوع باعث شده تا در مواردی ماننده اثاث کشی و بسته بندی کالاهای مخلتف مورد استفاده قرار بگیرد.

نایلون حبابدار چیست؟

علت این نامگذاری شکل ظاهری این نایلون است که دارای حباب‌‌های برجسته‌ای می‌باشد.

حباب‌های موجود بر روی این نایلون‌ها تاثیر زیادی در محافظت از محصولات دارند. در حقیقت همین حباب‌ها باعث جلوگیری از وارد آمدن آسیب به محصول می‌شوند. چرا که پرشده از هوا هستند و همین باعث تفاوت بزرگ این نایلون‌ها با نایلون‌های سطح صاف شده است. اصولا تمامی کالاها با این نوع نایلون بسته بندی می‌شوند تا از هرگونه آسیب در امان باشند. نوع ساختار و مقاومت بالای این نایلون‌ها باعث شده تا تمامی لوازم شکننده با این نوع نایلون بسته بندی شوند. جالب است بدانید هیچ یک از نایلون‌های به کار رفته در صنایع از مقاومتی مانند نایلون حبابدار ضربه گیر برخوردار نیستند. نایلون حبابدار دو، ‌سه و پنچ لایه تولید می‌شود و هر چه تعداد لایه‌ها بیشتر باشه مقاومتش هم بیشتر است.

اندازه حباب های به کار رفته در نایلون حبابدار ضربه گیر متفاوت است. سایزهای به کار رفته در این نوع ضربه گیر بین ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ میلی‌متر متغیر است. نسبت به نوع استفاده خود میتوانید نایلون حبابدار ضربه گیر را به صورت برش خورده، پاکت، کیسه و کاور تهیه نمایید.

فروش نایلون حبابدار صدراپلاست

خرید و فروش نایلون حبابدار ضربه گیر صدراپلاست

کاربرد نایلون حبابدار

موارد کاربردی از نایلون حبابدار:

  • حفاظت فیزیکی از محصولات صنعتی در برابر ضربه و خراش حین حمل و جابه‌جایی
  • ایجاد فاصله بین قطعات تولیدی صنعتی و ممانعت از تداخل رنگ بین محصولات
  • عایق‌بندی دیواره‌های گلخانه‌های کشاورزی و جلوگیری از هدر رفت انرژی در زمستان
  • عایق‌بندی موقت شیشه منازل و اتومبیل در فصول سرد و جلوگیری از یخ زدگی
  • عایق‌بندی موقت لوله‌های آب و کانال‌های تاسیساتی
  • ریز انداز نرم، سبک و ضد آب در اردوهای تفریحی و سیاحتی
  • ضربه گیر جهت بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی و انبار
  • پوشش استخر و حوض منازل و باغات جهت جلوگیری از ورود آشغال و گردو غبار و کاهش میزان تبخیر آب
  • پوشش سقف و دیوار آلاچیق‌های چوبی و فلزی در فصول بارش و سرما

برای بسته بندی از نایلون‌های مختلفی استفاده می‌شود که یکی از پرکاربردترین‌ آن‌ها نایلون حبابدار است.

انواع نایلون های حبابدار

نایلون های حبابدار انواع مختلفی دارد که مهم‌ترین آن نایلون دو لایه حباب درشت، سه لایه حباب درشت و سه حباب ریز می‌باشد.

نایلون دو لایه حباب درشت از قطر و حباب‌های درشت‌تری برخوردار می‌باشد و می‌تواند از محصول به خوبی محافظت نماید. نایلون سه لایه حبابدار از ضریب ایمنی بالاتری نسبت به نوع دو لایه حبابدار برخوردار است. نایلون سه لایه حباب ریز هم از ضریب ایمنی بالایی در حد و اندازه سه لایه حباب درشت برخوردار است. با این تفاوت که برای بسته بندی محصولات به مراتب کوچک‌تر استفاده می‌شود.

فروش نایلون حبابدار

نایلون حبابدار صدراپلاست

خرید و فروش نایلون حبابدار

مهم‌ترین موضوعی که در خرید نایلون حبابدار در نظر بگیرید انتخاب صحیح نوع آن است.

انواع مختلفی از نایلون حبابدار وجود دارد که برای بسته بندی‌های مختلف با ابعاد متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نکته را فراموش نکنید که انتخاب صحیح نوع نایلون ارتباط مستقیمی با ضریب ایمنی محصول دارد. هنگام خرید نایلون حبابدار علاوه بر انتخاب نوع نایلون به کیفیت آن هم توجه داشته باشید. از نایلون حبابدار برای بسته بندی محصولات آسیب پذیر استفاده می‌شود.

فروش نایلون حبابدار

صدراپلاست از شرکت‌های فعال در زمینه فروش نایلون است که انواع نایلون را با قیمت مناسب عرضه می‌کند.

این روزها مشغله کاری فراوان باعث شده که افراد زمان کافی برای خرید حضوری را نداشته باشند. به همین جهت صدراپلاست برای راحتی شما عزیزان به صورت اینترنتی و تلفنی به فروش نایلون حبابدار می‌پردازد. شرکت‌ها و فروشگاه‌های زیادی وجود دارند که در زمینه فروش نایلون حبابدار فعالیت می‌کنن. شرکت صدراپلاست با تجربه طولانی مدتی که دارد این امکان را دارد تا به تمام شهرهای ایران نایلون حبابدار عرضه کند.