نایلون متناسب با کسب و کار شما

چرا انتخاب نوع نایلون متناسب با کسب و کار شما مهم است؟

آیا تجارت شما به بسته بندی جدیدی برای محصولات نیاز دارد؟ نوع بسته بندی محصولات مورد استفاده شما یکی از مهمترین جنبه های تجاری شماست. کیفیت محصولات شما در این مورد مهم نیست. زیرا هرچقدر محصولات با کیفیتی داشته باشید ولی به دلیل بسته بندی نامناسب و بازاریابی بد، تجارت شما را در معرض خطر قرار می‌دهد.  زیرا بسیاری از مردم تمایل دارند که قبل از مراجعه به فروشگاه شما و خرید محصول، آن را از روی بسته بندی قضاوت کنند. همچنین بسته بندی نامناسب ممکن است محصولات شما را در معرض آسیب دیدن در مراحل بسته بندی و ارسال قرار دهد.

هدف اصلی بسته بندی این است که اطمینان حاصل کنید محصول شما در شرایط عالی و بدون هیچ گونه آسیبی به مقصد نهایی خود می‌رسد.

یک راه عالی برای اطمینان از این اتفاق این است که فقط به مشتریان خود یک نایلون پلاستیکی با کیفیت خوب برای حمل محصولات خود بدهید.

ویژگی نایلون مناسب کسب و کار شما

انتخاب نایلون متناسب با کسب و کار شما

نایلون‌های پلاستیکی شما باید:

  • آسان برای استفاده: باز کردن، بسته بندی و استفاده مجدد از نایلون‌های پلاستیکی سریعتر و آسان‌تر است. و همچنین از لحاظ اقتصادی از سایر کیسه های کاغذی مقرون به صرفه تر است.
  • طراحی‌های سفارشی: می‌توانید نام برند و لوگوی خود را به جلوی نایلون‌های پلاستیکی که توزیع می‌کنید اضافه کنید. و همچنین چاپ آرم و لوگو روی پلاستیک راحت تر از کاغذ است.
  • مقرون به صرفه: نایلون‌های پلاستیکی در صورت خرید عمده با نرخ بسیار جزئی در دسترس هستند. اگر نایلون‌های پلاستیکی در حجم زیادی خریداری شود، برای فروشگاه‌ها و حاشیه سود آنها هزینه های سربار آشکاری ندارد.

انواع مختلفی از نایلون‌های پلاستیکی در بازار موجود است و همه آنها از کیفیت یکسانی برخوردار نیستند. بنابراین قبل از خرید مطمئن شوید که با انواع مختلف نایلون‌های پلاستیکی موجود، به خوبی آشنا شوید.

انتخاب نایلون مناسب

5 عاملی که باید هنگام انتخاب نایلون‌های پلاستیکی مناسب محصول خود در نظر بگیرید

5 عاملی که باید هنگام انتخاب نایلون‌های پلاستیکی مناسب محصول خود در نظر بگیرید:

  1. هدف نایلون‌: شما باید هدف مورد نظر نایلون‌ را به وضوح مشخص کنید. شما نمی‌خواهید کیسه نایلونی شما نرم باشد و وقتی وسایل سنگین درون آن قرار می‌گیرد، از هم بپاشد. هزینه اضافی برای نایلون‌هایی با کیفیت بهتر ارزش آن را دارد.
  2. باید با دوام باشد: دوام نایلون‌های پلاستیکی باید بالا باشد و کیسه مستعد پاره شدن، سوراخ شدن یا کشیدگی نباشد.
  3. اندازه مناسب :شما باید اندازه ایده آل نایلون‌ مورد نظر خود را نیز در ذهن داشته باشید زیرا باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند متناسب با نیاز مشتری شما باشد و در عین حال به اندازه کافی کوچک باشد تا بتواند راحت آن را حمل کند.
  4. رنگ نایلون‌های شما: رنگ نایلون‌ شما نیز مهم است زیرا باید متناسب با تصویر کسب و کار شما باشد و همچنین با لوگو و نام برند شما در تضاد باشد تا به وضوح آن را نشان دهد.
  5. چاپ با کیفیت: اطمینان حاصل کنید که فقط از چاپ با کیفیت استفاده کنید. درغیر‌اینصورت با انبوهی از کیسه های پلاستیکی مواجه می‌شوید که چاپ آنها به دلیل کیفیت نامناسب خیلی سریع از بین می رود.

بعد از اینکه نوع نایلون‌های پلاستیکی مورد نیاز خود را از نظر عوامل فوق شناسایی کردید، و دریافتید که چه نوع نایلون متناسب با کسب و کار شما است، به قسمت محصولات سایت صدراپلاست بروید. و متناسب نیاز و کسب وکارتان محصول مورد نظرتان را سفارش دهید. در صورت نیاز به مشاوره و سوال در مورد قیمت محصولات با مشاوران ما در ارتباط باشید.